Ruvis bende bir sıkıntı görünmüyor eşimin de değerlerinde olmaması için bir sebep yok dedi Dr. Bugün.. ben de 88 doğumluyum. Ne yapacağımı şaşırdım deneyimli arkadaşlar yardım edin lütfen:(( beklemek de istemiyorum yaş geçiyor 4 yıla yaklaştı evliliğimiz. Aşılamada tutar mı tutmazsa daha çok mu üzülürüm.. aklım çok karışık..