Gebelikte kum döken var mı ? Eristosit , bakteri, lökosit , kristal sonuçlarınız nasıl çıktı ? Tehlikeli mi ve bebeğe zararı olur mu ? 1 hafta önce hafif enfeksiyon ve mantar olduğu anlaşıldı. 1 hafta sonra tekrar idrar testinde eritrosit olduğu çıktı . Diş eti şişti, geçen hafta bir şeker yüklemesi yaptırdım , 1 haftadır saçma sapan şeyler yaşıyorum …