gulnursn 8+5 teyiz kasık ağrılarım çok fazla gece uykudan uyandırıyor o derece normal mi parol içiyorum zararı olur mu
Tontis2025 gulnursn kasık ağrınız olması çok normal olmaması anormal sevinin yani bebeğiniz yerleşiyor büyüyor annesi. :)
efsanee_ gulnursn 7+6 benmde öyle geceleri agrıdan uyuyamıyorum. Gündüz desen bir iki bişry yapsam direk agrı giriyor dinlenince geçiyor .
S-nur1 Bende 5 deyim ara sıra kasık batması sancısı oluyor ama ciddi değil olması iyiymiş aslında bende bel ağrısı da oluyor ya