Selam kızlar. Gelecek ay doğumum olacak inşallah. İkinci hamileliğim. Birinci normal doğumdu. Şimdide Allah izin ederse normal olacak. Ama bir sorum var. Ben ilk doğumda ağrıdan sancıdan hiçbirşey hissetmiyordum. Ne ıkınmayı, ne bebeğin gelip gelmediğini. Ikınamıyordum da. Bu yüzden çok zor doğum olmuştu. Şimdide bunları hatırlayınca bir stres oluyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum 😭