Kızlar taşınmayı düşünüyorum beğendiğimiz evin sahibi tahliye taahhüt nağmesi imzalatmak istiyor, bunu imzalarsan kafasına göre çıkartamaz kirayı zamanında vermezsen komşuları rahatsız edersen vs dedi emlakçı. Doğru mu imzalarsak kafasına göre çıkartabilir mi bebişimiz olucak bunu riske atmak istemiyorum