Gebelik kolestazi veya uyuz sandım mantar olmuşum doktorum gördüğü gibi sen matar olmuşsun dedi. Çok kötü durumdayım kaşınıyorum sürekli egzama gibi yaralar olmaya başladı çok acıyor böyle bir durumu yaşayan var mı kullandığınız kremler neler veya evde bitkisel şeyler yaptınız mı