Arkadaşlar merhaba akşam üzeri yazmıştım tekrar yazıp yorum almak istiyorum adetime 2 gün var dün sabah test yaptım üstteki dün sabah ki aşağıdaki de bu gün akşam üzeri yaptığım test gebelik var mı yok mu anlamdım yarın sabah tekrar yapacağım kan pıhtılaşmam var onun için erkenden öğrenmem lazım gebeliğimi
