Slhls Kızlar şuan e bebekte 3 al 2 öde indirimi var. İhtiyaçlarımı alsam mı daha beklesem mi, doğumum haziran sonu gözüküyor. 3 al 2 öde indirimi yararlanmak için iyi midir yoksa daha indirim dönemleri olur mu bilemedim
Bus-ra590 Slhls bence indirimde olan bazı ihtiyaçlarını al yavaş yavaş yine alırsın indirime girdikçe hepsini birden toplu almazsın