EsoMom_ Selam kızlar ayın 6 sında yumurtlama gördüm 8 inde çatladı 6 sında değerlendirdik bi tek ve bi çok kişi koyuluk görüyor hamilelik testi gibi pvulasyonda benim şuan 7. Günüm çatlamadan ama koyulaşmıyor koyulaşma görmeden bu şekilde testi olup hamile olduğunu öğrenen var mı ? https://mutluresim.com/image/IMG-7744.1f90NZ
Busegull EsoMom_ ben hastahaneden gittim kesemi gördüm eve geldim gebelik testi yoktu bundan vardı bir denedim aynen böyle çıktı hemde 3 kere yaptım 😄
EsoMom_ Mavipatik bazıları Ovülasyon ile öğreniyor bende sabırsızım geç yumurtladım Salı günü adet günüm ama günüm gelmeden kalpten gidicem ben 😇😇😇
SalihaHakanetin Bende 2 gebeliğimi ovilasyonla 1 hafta varken günüme öğrenmiştim gebelik testi ile ve kanda da netleşmişti
Busegull EsoMom_ aynen böyleydi hatta benim ikizdi değerim çok yüksekti ona eĞmen böyle biraz silikti
SalihaHakanetin EsoMom_ hemen hemen aynıydı adet gününe kadar yaptım koyulaşmaya başladı her geçen gün durun bulursam resim atacağım
SalihaHakanetin EsoMom_ koyulaşma var elinizde gebelik testi varsa deneyin hemen ay çok merak ediyorum 😍😍
SalihaHakanetin Bakın en üstekinde 6. Gün görmüşüm çaylama sonraki resimlerde 16. Ve 18. Gün tekrar koyulaşma olunca gebelik testi yaptım nice pozitif yi adetime 7 gün vardı
SalihaHakanetin Bu arada 2 marka testte takip etmiştim doğruluğunu görmek için hepsi ovilasyon testi biri bir gebenin günlüğü ebru nun diğeri lapauteck
EsoMom_ SalihaHakanetin elimde hem yok hemde catlamanın üstünden 7 gün geçti 9-10 günden önce hcg yükselmiyor önce lh hormon yükseliyor öyle gebelik hormon yükseliyor ondan günden güne deniyorum işte 😇😇😇😇😇😇 Ama dediğin gibiymişşşş ay insalllah yaaaaa🥰🥰🥰🥰