Badella Merhaba bende de amh düşüklüğü vardı 29 yaşındayım hatta süha hoca bana tüp bebek önerdi onunla bile şansımın %20 olduğundan filan bahsetti eşimin spermlerinde bi sorun yoktu benim de adetlerim gayet düzenliydi ama hormonlarım hep sıkıntılı çıktı amh 0.24 çıkmıştı süha hocanın böyle dediği ay kimyasal geçiirdim bi sonraki ayda hamile kaldım şuan 23 haftalığız çok şükür bu arada eşim çakşir otu suyu içti ben de lh testi yaptım ama çok Allah nasip etti oldu çok şükür birde bunu dene istersen
Mavikelebek- Badella Zaten Süha Hoca bizede laboratuvarını o kadar övdü ama İstanbul Çamsakura Hastanesine yönlendirdi %4, %5 şansınız var sizin dedi çok zor demek istedi, bizimle ilgilenmek istemedi yani o günden beri o doktoran soğudum ben kuzum.