Kızlar 25+1 de dr gittim 820 gram 29 cm iyi dedi herşey ama benım yakınımdakı arkadaşım sağ olsun kıyaslama yapıcagı ıcın boyu kısa dedı kendı de aynı haftada boyu 32 çıkmış galiba hayır anlamadıgım bi insan niye kıyaslar mesela ılk hamılelıgımde oglum 51 cm dogdu bu sefer kı kız belkı minyon tipli olucak yanı sorun mu oluyor anlamadım kafama taktırdı resmen