Cnmanne1 Son adet tarihim 14 Şubat belirtilerim de var ama bugün test yaptım çıkmadı ne yapayım sizce
BebegimVeBenn_ Cnmanne1 erken gebelikmi yaptınız yoksa kaset testmi belki yeteri kadar artmamıstır beta ondan cıkmamıstır 1 hafta bekleyin derim
mucizemom8 Cnmanne1 valla benimde belitirlerim var üç tane erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı kan verdim negatif çıktı bence bekleyin yada en garanti kan verin
Cnmanne1 BebegimVeBenn_ normal test yaptım biraz beklemem gerekiyor belki de ama sabredemiyoruz işte 🥹
BebegimVeBenn_ Cnmanne1 evet maalesef bende bekleyemedim 2 gün geçince test yaptım hemen sabredemiyoruz ki😂
BebegimVeBenn_ Cnmanne1 canım ben artımedin erken gebelik testi ile yaptım anında ikinci çizgi çıktı sabahına kan verdim 1368 çıktı beta hamile olduğumu öğrendim şuan 6 haftalıgız darısı size olsun inşallah 🌸