Ozgeozi35 Arkadaslar ilk beta hcg 35 İkinci 2 gün sonra 122 3 gün sonra 122 den 711 ‘e yükselmiş sizce iyimi ? 😳
ozemay esraezerr evet ben de onu merak ettim🥲 benim de cuma günü 335 den pazartesi 1707 çıktı ebe 4 kat artış vs hızlı dedi korkuttu içim içimi yiyor
esraezerr ozemay hiç aldırış etme zaten min %60-%100 artış bekleniyor 4 katına çıkması gayet iyi olduğunu gösterir belki cuma falan keseyi de görürsün. Bugün verdin mi peki tekrar kan
dryyvz ozemay benim de 70 den 420 ye çıktı 3 günde gayet normal kalp atışlarını duyduk geçen cumartesi elhamdülillah
dryyvz ozemay inşallah sizin de sağlıkla gelsin bebişiniz korkacak bişey yok Allah ın izniyle o yüzden söylemek istedim 🥰