Sevgilimmmmmmm benim kızımında kaburgamla derdi vardı ayaklarını itiyordu doğdu asla kıvrılıp yatan bi bebek değil ayaklarını uzatıp düz takılmayı seviyor. Dokuz ayın beş ayı öyle ağrıyla geçti sanırım. Safra keseme baktılar ağrıdan dolayı hafif bir çamurlaşma çıktı ama esas sebep bebeğimin oraya baskı yapması