newmommmyy2 Kızlar nabzı normal otururken 130-140 hatta 150ye çıkan varmı 33.haftadayım doktorum çok rahatsız ediyorsa acile git dedi ama böyle yükselen varmı aranızda merak ettim
saglikciaanne newmommmyy2 benimde normalde 100 den asagi düşmez gebelikle birlikte dinlenme vaktibharic yürürken yemek yedikten sonra konuşurken bile 130 a kadar çıkıyor
bereninannesi__ newmommmyy2 benim de öyle 180 bile oldu. Normal hali bile 120/130 arası. Kan değerlerime bakılacak bu hafta. Sorun yoksa kardiyolojiye gideceğim. Bide 24. Haftadayım daha 🥲
newmommmyy2 saglikciaanne evet benimde normal konuşurken bile yoruluyorum resmen bi ölçtüm nabzım 144-145 diyor öyle olunca bi korktum ama normal galiba çok teşekkür ediyorum yorumunuz için ❤️
saglikciaanne newmommmyy2 geçmiş olsun yavaş hareket edin az ve sık yiyin şikayetleriniz azalır çok rahatsız olursanız sırt üstü uzanın biraz rahatlatır
newmommmyy2 bereninannesi__ of 180i hayal edemiyorum en son 153ü gördüm bayılacaktım neredeyse 🥲 bende haftaiçi kardiyolojiye gideceğim inşallah bir sorunumuz çıkmadan atlatırız çok geçmiş olsun sizede ❤️🤲🏼
bereninannesi__ newmommmyy2 gripken 180 olmuştu serumla düşürdüler zaten ölücem sandım artık. Çok teşekkür ederim. Sağlıkla doğuma kavuşuruz inşallah 💕