Oznur91_ Kızlar 28.haftamdayım idrar tahlili yapıldı bakteri basil 59cıktı ptesi gidicem doktora ama hafta sonu geçmiyor çok korkuyorum başına gelen var mı
Yasmimkaplann Bende çarşamba günü tahlil yaptırdım çok yüksek çıktı 1400 küsür, doktorum bol bol su tüketmen gerektiğini söyledi 26 haftamdayım