Dnzz2 Yaprakunallar kan verdim o gün böyle çıkınca adete 5 gün vardi dediğim gibi 0.05 di 3 gün kala adetw yine kan verdim 0.01 di dünde regl oldum yinede freely vardı bitane yapım dedim yine böyle çıkardı bence yalancı pozitif veriyor bu anlamadım gitti hatta bugün kaset test yaptım yani artık olsa çıkardı diye düşündüm o bariz negatif
Dnzz2 Yaprakunallar sabah ilk idrarla yine bı test yap başka marka elinde varsa olmadı kan ver istersen
Cicekbahcesi12 momof3 bence yalanci olsa silik falan olurdu burda bariz belli insallah saglikla kucaginiza almakta nasip olur 😍
momof3 Cicekbahcesi12 dimi yaa inşallah öyledir regl günümde kan vereceğim sabah predictor ile tekrarlayacağım testi inşallah bardır 😍
Dnzz2 Yaprakunallar öyle düşünme ya oladabilir bende hiç silik çıkarmazdi o marka ama bu ay çıkardı hatta şuan regl im yime çıkardı anlamadim kaset test yaptım artik olsa çıkardı herhalde diye yine çıkmadi bugün bende anlamıyorum niye test silik ama regliyim
momof3 Kızlar ben nöbetçi eczaneye gittim predictor alacaktım yokmuş nimo aldım ama yine çok çok silik çıktı bunda niye böyle oldu çekemedim doğru düzgün foto bulanık çıkıyor 🥲 Bide albi aldım kaset test onda da aşırı gölge çıktı
momof3  bunları da bugün yapmıştım niye nimo gölge gibi çıktı ki onu çekemedim çıkmıyor fotoda kızlar ne diyorsunuz 🥹
momof3 Ne diyorsunuz kızlar ?? Nimo yu yüklemedim cünkü çekemiyorum telde gözükmüyor ama çok silik niye böyle oldu ki daha regle var diye mi 🥹
momof3 Selam kızlar.Bu sabah predictor yaptım daha net çıkar diye düşünerek ama maalesef gözle bile zor görünüyor 🥲 Kalbim kırıldı