Meridaily birlikte hareket edelim aynı gün gidiyoruz :) benim adetim düzensiz o yüzden kestiremiyorum ne zaman olurum diye, birde bayram ve haftasonu giriyor araya sağlık ocağı açık olmayabilir, özelinde acili sanırım açık olabilir. Sonuçta ertesi güne falan çıkarsa o yüzden en geç 27si kan verelim bence diye düşünüyorum, hatta 25-26 da olur. Tabi evde test yapmak pozitifse çok güzel bir an ama negatifse hiç çekilmiyo gerçekten o stres. Ben bu sefer evde test yapmak istemiyorum direk kan vermek istiyorum 🫤 Zaten negatifte olsa soru işareti kalmaması adına yine kan veririz yani. Sen bilirsin 🙎🏼♀️