Efbees şahsen bilkent daha temizdir hacettepeden. 20 haftaya kadar kabul ediyorlar ama özel kısmını geçemediğim için detaylı bilmiyorum. bende bilkente mi geçsem diye cok düsündüm valla burda randevun olsa da saatinde giremiyorsun mesela 8.30 gibi dosyanı hemşireye veriyorsun onlar dosyaları sıraya koyuyorlar ve cagırıyorlar tüm gün beklediğimide bilirim yarım saat beklediğimi de o gün ki asistan yavas mı hızlı mı kalabalık mı bunlar belirliyor süreyi ve hep asistan bakıyor ben detaylı usg girdim geçen hafta ve radyolog bana dedi ki doktorlar söylemedi mi bu zamana kadar bu bebeğin kalbinde parlaklık var dedi şok oldum. ve o gün radyolojiden sonra kadın dogum bölümü bana bakmadı 8 nisana attılar randevuyu. olay nasıl ilerliycek bilmiyorum fetat dna isteriz belki dedi gönderdi. bakmamasının sebebide 2 hafta önce kasık ağrısı sebebiyle muayene olmussun zaten dediler ben şahsen her gittiğimde farklı şeylere sinir olarak üzülerek ayrılıyorum hacettepeden