Neshan Bebeğim 36+4 fakat 2 hafta geriden geliyor 34 hafta ile uyumluymuş bugün perinatolojide randevum vardı nst ye gitmemi söyledi ve sancım çıktı Pazartesi günü tekrar gideceğim sancım çıkarsa alacaklar bebeği bu durumda olan arkadaşlarım var mı ve ne yaptınız 😔
M3sux Alsınlar canım herseyin bi yolu vardıt sıkma canını keşke bnde erken dogursanda çocugum saglıklı olaaydı önmli olan saglıklı olması canım sıkma canını her zorlugun bi kolaylıgı vardır ☺️
Neshan M3sux Tabi ki sağlıklı olması önemli fakat gelişim geriliği varmış 2200 gr şuanda suyum kan akımlarım herşey normal fakat gelişim geriliği teşhisi konuldu bu gibi durumlarda bebeği kaybedebiliriz herşeye hazırlıklı olun dedi 😔