Cigdemokyn Dün sabah tetanoz aşısı vuruldum ilk doz ve daha sonra nefes darlığı halsizlik baş ağrısı oldu. Ayrıyetten tansiyon düşüklüğü de yaptı. Daha önce böyle olan var mı aranızda normal mi bu durumlar ?