Nasia inşallah canım öyle yapacağım ya bide sol kasığım da ağrı var özellikle ayak da çok durunca ağrı girip çıkıyor dün adet günümdu ama 2 çıkınca sonuç yok galiba test yanlıştır dedim doktor da dedi çıkmaz da yinede bakalım diye anlamadım valla pihtilaşma olduğu için dün verdim riske atmak istemedim yani hayırlısı artık coraspirin kullanıyorum ama yinede emin olmadım