Rumeysa_konar2811 Kızlar lütfen yardımcı olun çok korkuyorum 4+1 şimdi adetime 2 3 gün var ama kanamam var kahverengi gibi az az
Zbyd3 Rumeysa_konar2811 cok yogun degılse kırmızıya benzemiyorsa sorun olmaz bence bide daha başında yerleşme olabilir benımde oyleydi 5 .haftaya kadar sürdü