eylusko bende de oluyor arada. Annemlerde kalırken kendimi evimde uyanmış gibi hissediyorum ya da tam tersi. Eşim yanimdayken yanımda değilmiş gibi uyandığımda oldu. Hormonlardan mi bilmiyorum hamileyken olmaya başladı bu. Ayrıca salaklastirdi beni hamilelik. Algilarim kapandı