Tugbasss https://hizliresim.com/V9QArB https://hizliresim.com/6aDQNl 12 haftalığız 🥰 ikili taramadan çıktık kızlar ama doktor birşey söyleyemedi . Bir çıkıntı var dedi sonra yok gibi dedi ❤️ Bilemedik 🙈 Ama tahmin değil de benzetenler yada bilenler yazabilir mi lütfen 🧿
lisadelallara Ozqeeeee https://i.hizliresim.com/7aBoPr.jpg benim resmi de yorumlarsanız çok sevinirim teşekkür ederim
Tugbasss Omrebedel doktor da yüzde elli yüzde elli dedi 😂😂 buraya sordum Burda da bir kısım kız bir kısım erkek dedi ayyy çok heyecanlı 🧿
Tugbasss seyma281015 ne alaka ya anca okuyorum burda durmuyorum saniye saniye girip bakıyorum herhalde söylediğiniz laf olsa bari iki çocuk da benim ne biçim laf o tövbe ya
seyma281015 Tugbasss Bariz belli. Diğer postlarda da verdiğin cevaplar hep aynıydı. Tamam da kötü bişey mi söyledim neden bu kadar alındın? 😉
Deletedmom197 Ya yanlış anlamayın ama hem soruyu sorana hemde yorum yapanlara bi sorum olacak neye göre kesin kız ya da erkek yazıyorsun gerçekten bilmediğim için soruyorum. 🙏🏻
seyma281015 Deletedmom197 valla kendi adıma konuşayım 😂 erkek bebeklerin vücudu daha belirgin oluyor kızların öyle değil. Ben tamamen ona göre yorumluyorum yoksa çıkıntı falan görmek sadece doktorların işi 😊
Ozqeeeee lisadelallara canim ben pek anlamam da sadece benimkiyle karsilastiyorum yani doktor en dgrusunu bilir