Cemre_1 Arkadaşlar merhaba gonalf iğne ile hamile kalanlar var mı acaba 2 aydır yumurta takibi yaptırıyorum ilaçlar fayda etmedi doktor iğneye başlayacağını söyledi bu ay için bilenler varsa sevinirim
Eda42_ Cemre_1 Yumurta büyütmek için iyi bir ilaç nasıp işi inşallah sizin olur ben de bu iğne ile yumurta büyütme aşılama yapıldı tutmadı inşallah senin olur
Zbyd3 Cemre_1 canım ben Bi kere aşılama oldum gonal f ile ama tutmadı.bi kere daha deneyim dedim gonal f fayda etmedi büyümedi yumurtalarım.ama faydasını gören var .inşallah faydasını görürsün
Slhls Cemre_1 klomen ve femara ile 2 tane büyümüyordu, gonalf 2 kere kullandım baya etkili bir iğne şansı yükseltiyor. İlk deneme normaldi olmayınca iğne ile aşılama yapıldı tuttu ilkinde
Cemre_1 Slhls bende Letu kullandım 2 ay boyunca yeterli olgunluğa ulaşmadı maalesef iğnededen sonra gebelik olmazsa bizde aşılama yaptıracağız bu arada Allah bağışlasın sevindim sizin adınıza
sehnazz000 Cemre_1 aşılama yaptırdım ama ben bi sıkıntınız yoksa aşılamaya gerekte yok İlk hap tedavisi yapıldı o işe yaramamıştı sonra iğne kullandım çatlatma aşılama derken tuttu şimdi oğlum 3 yaşında Darısı sana inşallah 🙏🏼 ben biraz fazla kullanmıştım zor büyümüştü ona rağmen tutmuştu
Cemre_1 sehnazz000 canım sadece yumurtalar büyümüyor küçük kalıyor başka sorunum yok adetlerim düzensizdi oda düzeldi birkaç aydır Letu büyütmedi bende 2 ay kullandım olmadı bende iğneden umutluyum umarım aşılamaya gerek kalmadan olur diye umuyorum ne güzel Allah bağışlasın oğlunuzu 🙏
sehnazz000 Cemre_1 umarım sendede işe yarar güzel haberlerini alırız 🙏🏼 kafana çok takma streste önemli malesef eminim ki olacaktır 🙏🏼🤍
Cemre_1 sehnazz000 inşallah canım çok teşekkür ederim aynen öyle takmamaya çalışıyorum ama ister istemez oluyor hayırlısı bakalım 🙏😇