H_M_ freedly markaylamı öğrendin canım , benim adetime daha 4-5gün var böyle çıktı eminde olamadım bugün aslında dudak ve gözaltı dolgu randevum vardı dün test yaptım kamerada çıkmayan gölge gördüm çok tereddüt ederek randevuya gittim randevuya gittiğimde doktor vertigom tuttu yapamayacağım dedi dudaklarım uyuşuk bir şekilde geri döndüm her şeyde bir hayır vardır tekrar şüphelenip test yaptım eve geldiğimde bu şekilde belirgin gölge gördüm