Kızlar dün kistim olduğunu öğrendim adetim ondan gecikmiş basit yumurtalık kisti adetle atılır dedi doktor adet olamadım soktürüc kullanmama rağmen yani cylo progynova ilacı kullanıyorum düzenli normalde bitince adet olueum biteli 11 gün oldu bugün hala adet olmadım doktora gittim dün kist oluşmuş dedi hamilelik olmaz değil mi bu kist yani yumurta büyüyüo çatlamamış mı ondan mı böyle oldu karın ağrım çok var karnımda doluluk hissi var kasıklarım ağrıyor bel ağrım çok var ama olamadom adetim de geceli 3 gün oldu ne zaman olurum acaba ya neler kullansam olurum