MommySenna İzmir Şehir hastanesi takipli olan var mı aranızda? Varsa hangi doktora gidiyor ve doğum için bilgi verebilir mi? Teşekkürler 🩷🍀
Kikiriki MommySenna ben doktor pınar ankayaya gidiyorum ama sürekli doktoruma denk gelmiyorum asistanlar ilgileniyor çokta ilgililer bu arada. Doktorumda iyi ama her zmaan yerinde olmuyor malesef
busradere0 MommySenna iğrenç bı hastane ben orda arkadaşımı kaybetim asla önermem buca da doğum buket Çetintaş mükemmel bı doktor yine onda doğum yapicam
Kikiriki MommySenna yani buradaki yorumları okuyunca vazgeçtim diyebilirim olumlu bir şey yazan olmamış aslında orayı düşünüyordum normalde
MommySenna Kikiriki ayın 7sinde randevum var bir gidip bakacağım sisteme doktorlara, yorumumu buraya eklerim 😇
MommySenna MommySenna eda hanıma gittim iyi bir doktora beziyor ama şeker yüklemesi konusunda aktif agresif davrandı bir defadan bir şey anlaşılmaz takipli olmak gerekiyor. Hastanenin güzelliğine söz yok özelden farksız. Bana uzak kaçtığı için vazgeçtim
Kikiriki sinembdmm dikiş yapılmış birine dikememişler patlamış vs öyle şeyler okumuştum doğumla ilgili
Siibell Doktorumdan ve sisteminden çok çok memnunum ama doğum konusunda endişeliyim 32 . Haftadayım şimdiye kadar çok memnun kaldım doğum kısmı biraz korkutuyor
MommySenna busradere0 başınız sağolsun, normal doğum olursa devlette doktoru seçemiyoruz öyle bir problem var
busradere0 MommySenna iğrenç bı sistem ben Buca’da doğum yaptım şimdi yine orda yapmayı istiyorum Allah’ın izniyle orda olucak doktorum çok iyi