Melisa_Lila ben de ilk sma kullandım ama bebeğim sindiremiyordu bir süre sonrada yemeyi bıraktı sütümde yetersiz olduğu için gece gündüz ağladı bu mamayla rahatladık doktorumuz yazdı tabi doktorumuz sma gaz yapar dedi bu arada bana kilo alımı iyi benim oğlanın zaten çok kilo almasına gerek yok raht olsun bana yeter çok kötüydü sma kullanırken oğlanım 😏