kurkmantosuzmadonna Tecrübeli anneler Yenidoğan bebeğinizin burun temizliğini nasıl yapıyorsunuz? Yani burnun gerisinden beri temizlemek gerekiyor mu ? Genelde fizyolojik serum öneriyorlar ama ben korkuyorum onunla yapmaya
Rvd kurkmantosuzmadonna benim de bebeğim üç aylık İlk zamanlarından beri serum fizyolojik ve burun Aspiratörü ile burnunun temizliyorum doktoruma da sordugumda temizleyebilirsin hatta temizlen daha iyi olur rahat nefes alır demişti günde 2.03 kere hatta dördüncüyü bile buluyor temizliyorum bir sıkıntı yaşamadım bu zamana kadar burnu tıkalı olunca bebek ememiyor o yüzden temiz olması Lazım
Ocak2022 kurkmantosuzmadonna Hiç korkmayın, bebişin kafasını yan tutun fizyolojiği sıkın ve burun aspiratörü ile çekin. Yapmazsanız çok tıkanır kuzucuk rahatça beslenemez bile 🥹 o yüzden hiç korkmayın 1-2 kez yapın eliniz alışır zaten 🥰
Alpmom__ kurkmantosuzmadonna hiç korkmayın . Valla sıkıyorum fizyolojik serumu burnuna kafasını yüksek tutacak şekilde sonra ata bindirir gibi koluma yatırıyorum sırtına pıt pıt iki hapşuruyor çıkarıyor ne var ne yok 😁😁 burnunu açmazsanız öksürüyorlar bir süre sonra . Yani en azından bizim beybi öyle
Teacherr kurkmantosuzmadonna serum fizyolojik al serum gibi olanlardan bir de şırınga. 3 ml e kadar çek sudan. 1,5 1,5 sıkıcakaın burun deliğine . Tek burna değil ikisinede. Ben birine sıkıp baş aşağı çeviriyorum çıkıyor hemen sonra diğer deliğine aynı işlemi yapıyorum