Edasude ben üniversite de oldum fiyat yok o yüzden ücretsizdi sadece ilacı alıyon reçete ediyorlar onu da zaten acı hissi içine köpük bişey sıkılıyor kaşık ağrısı yapıyor canım bayıldım öldüm olmadım açıkçası regli ağrılarım çok ağır geçtiği için heralde korkma korkutmada kendini