Kızlar ilk gebeliğim iki gün önce doktora gittim hep son adet tarihiyle birebir gidiyordu bebek. 12 haftalık olması lazımdı tam olarak. Doktor 13 haftalık dedi acaba yanlış mı duydum diye sistemi de kontrol ettim e nabıza da 13 haftalık diye girilmiş. Bu normal bir durum mu endişe edilecek bir durum mu acaba?