Kızlar 29+4 haftalık hamileyim. Bir ara soğuk aldım nezle oldum 3 haftayı geçti öksürüğüm asla gitmiyor o kadar şiddetli ki canım acıyor ve uyuyamıyorum geceleri. Doktor erken doğumu tetikleyebileceğini söyledi korkuyorum. Antibiyotik kullanmak istemiyorum benim alerjim var cildimde küçük sivilceler çıkıyor bana bile ağır gelen ilaç bebeğime zarar verir diye düşünüyorum. Benim gibi olan var mı siz nasıl geçirdiniz öksürüğü😔