mrveaksu Kızlar 23 haftalık hamileyim dün ve bugün bebeğin hareketlerini rahmimin oralarda hissediyorum önceden böyle değildi yukarlardaydı hareketi dün ve bugün böyle oluyor özellikle bugün daha çok aşağıda hissediyorum hatta karnımda kasılmalar oluyor ara arada rahmimde ağrı hissediyorum çok sık değil ama normal mi bu durum acile gitsem ultrasonla bakılıyor mu napmam lazım çok korkuyorum erken doğum olursa diye 😞😞
Anneballari58 mrveaksu yönü değişmiştir annesi daha küçük rahmin göbek hizasında henüz büyüyor gittikçe kasılmalar ondandır . Acilde bakılıyor ultrason evet
nesecelebi mrveaksu benim de böyle olmuştu baş aşağı dönmüş kuzum ama rahim ağzında bi sorun yok demişti doktorum şuanda da hala öyle 28. Haftaya geldik
Anneballari58 mrveaksu önce neden geldiğini sorar bebeğimin hareketini hissetmiyorum ve kasılmam var dersen bakar bakması lazım , aşağına hissediyorum dersen normal olabilir der gönderebilir insiyatifine bağlı yani