canimyavrum_ Kızlar bi kaç gundur cok siddetli basim agriyor nasil gecer parop icsem zarari olur mu doguruyo muyum anlamiyorum
hivda36 canimyavrum_ Baş ağrısıyla doğumun pek alakası yok tansiyondan kaynaklı bişey olmuş olabilir bir doktora görün canım
E_T canimyavrum_ hormonlardan kaynaklıdır bende ilk gebeliğimin başına 3. 4. Gün çekmiştim ne ayakta durabiliyordum ne yatabiliyordum ne yapıyorsam fayda etmiyordu doğumla ilgili değildir ama ☺️
hivda36 canimyavrum_ Vallahi sizi takdir ediyorum ben evimin işini yapamıyorum siz çalışıyorsunuz sizin gibi bayanlara hep özendim rabbim yardımcınız olsun
canimyavrum_ hivda36 tesekkur ederim canim benim işim masa başı ondan cok zorlanmadim bende butun kadinlari takdir ediyorum kadin olmak basli basina zor