Doktor kesenin küçük olduğunu söyledi 7 haftalık hamileyim. 1 hafta sonra gel dedi. Böyle bir durum yaşayan sonrasında düzelen oldu mu? Yardımcı olur musunuz kızlar? Kesenin büyümesi için ne yapabilirim ?Allah yavrumu bize bağışlar inşaallah. Desteğinize ihtiyacım var.