Egee03 tam kavrarsa eğer ağrı olmadan emzirebilirsiniz. Ağrı varsa kavrayamıyordur. Küçük bi buzdolabı poşeti kesin meme ucunuza önce onu bırakın birazda sütünüzden sıkın. Yani nemli kalmasını sağlayın. Direkt göğüs pedi bırakırsanız yapışır muhtemelen. Poşet nemli tutar ve sütünüz daha çabuk iyileştirir. İlk doğumumda bu şekilde iyileştirmiştim. Kremler işe yaramamıştı.