Ezgiserce büyüklerimizin göbek bagı düştükten sonra demesinin nedeni bebek doğduğunda üzerinde bi tabaka oluyor, anne karnındayken olan tabaka göbek bagı düştügünde de yarası iyileşmiş oluyor ya o yüzden o zaman yıkıyorlar bemde bu fikri savunuypruö 🥰 zaten hiç hareket etmedigi için için kirlenmiyor ki mis gibi süt kokuyor.