Selam canım, bir arkadasımda aynı sekilde 35 haftalık doğum yapmıstı onun bebiside sürekli uyuyordu doktoru gününü tamamlıyor, uyuması gayet normal demis, sen sıkma hiç canını allahın izniyle kısa zamanda toparlar dualarımız seninle bol bol emzirmek gerekiyormuş sarılık döneminde burnunu mıncırarak uyandırabilirsiniz.