Kızlar merhaba, Allah nasip ederse kız bebek bekliyoruz. Eşimle isim konusunda bir türlü karar veremedik. 33. Haftadayım en son bu iki isime kadar düştük. Sizce bu isimler nasıl ve hangisi daha güzel yardımcı olur musunuz. Kız ismi seçmek gerçekten çok zor 😭😭