Papatyam_42 ftmnr_ ben yoykonun anne yanı park beşiğini aldım canım kaliteli duruyor kullanmakta nasip olur umarım 🙏
aysegulpolat121 ftmnr_ elele madre aldım ekstra yatak ise yataş twinty aldık kullanmadık kullanacağız daha inşallah
ftmnr_ Smyye1B Papatyam_42 Park yatağı yatak odama koyacağım ama oturma odasına da koymak için küçük bir beşik gibi bir şey aldınız mı
ftmnr_ Park yatağı yatak odama koyacağım ama oturma odasına da koymak için küçük bir beşik gibi bir şey aldınız mı
Smyye1B ftmnr_ Ben ilk bebeğimde manuel ana kucağı kullandım simdikine otomatik ana kucağı tercih ettim ayrı beşik çok ihtiyaç değil bence.🌸
Pnrazz aysegulpolat121 yatak hedıye yazıyordu ama soru cevaplarda yatak hedıye olmadığı yazıyor. Yatak hedıye geldı mı acaba. Madem gelmeyecekse neden hedıye yazıyor
aysegulpolat121 Pnrazz yatak hediyeli yaziyorsa gelir benimkide yatak hediyeliydi ama 4 cm kalitesiz yatak bence ondan aldim tekrardan yatak ben
ftmnr_ Hoffie anne yanı park yatak ve sallanır beşik aldım ayrıca küçük bir şey bakalım nasıl gelecek