Kızlar 38.haftamdayım. Haftada 1 kontrolüm olmalıyken geçen haftaki randevuma doktorumun trafik kazası geçirmesi sebebiyle gidemedim. İleri bir tarihe taşındı randevumuz pazartesi günü için. Az önce tekrar arandım ve bu hafta da maalesef muayene alamayacağını öğrendim. Ne zaman döneceği kesin olmadığı için ve artık randevu tarihi çok gecikeceği için farklı bir doktordan randevu talep ettim. Fakat acil bir durumda nasıl olacak ki bütün süreci bilen, doğumumu gerçekleştirmesini istediğim bir doktorumdu. Böyle bi şey başına gelen var mı herhangi bir acil durumda başka bir doktora mı yönlendiriyorlar veya biz mi seçiyoruz o doktoru? Çünkü aynı hastanede önceden gidip memnun kalmadığım farklı bir doktor vardı onun olmasını istemem mesela.