Kardii Bugün doktor kontrolümüz vardı son adet tarihime göre 32+2 günlük hamileyim ama ultrasonda 33+5 günlük çıktı 1 hafta 10 günönden gidiyor bebek dedi doktor kilosu da 2.315 gram herşeyi gayet iyi dedi suyumuz rahim ağzım benim sadece kasıklarımda ve belimde şiddetli ağrılarım vardı nst'ye girdim ilk kez bugün herşey normal çıktı fakat arttığında geceli gündüzlü olmak üzere gel nst'ye gir tehlikeye atma sakın dedi 1 hafta sonra tekrar gidicem artık ilk önce nst'ye girip sonucu alıp doktorumun yanına gidip kontrol olucakmışım sizlerde durumlar nasıl bu arada mart 14 bekleniyor oğluşum eğer aceleci davranmazsa 🙏
Minnoskiz Kardii bende bugün 32+3 'üm istege bağlı sezaryen olucam da sizin 14 mart erken geldi bana 😁 bana mart sonu alicaz dedi hatta 25 mart düşünüyoruz
Kardii Minnoskiz benim geç döllenme ama sanırım ilk adet tarihime göre vaz alınıyor bende bilmiyorum doktor kendisi de bi tarih verdi ama hangisi bilemem daha doğumu konuşmadık hiç