Çok halsizim yataktan kalkacak halim yok, dışarıya bile çıkamıyorum hemen bitiyorum tansiyonum düşüyor bacaklarım kalçam ağrıyor böyle olunca da kendimi çok depresif hissediyorum evde. Benim gibi olan var mı nasıl geçecek bu haller bi an önce doğum gelse diye bekliyorum kendimi çok ağır hissediyorum hiç enerjim neşem yok