Kızlar ilk doğumumda doğumdan sonra çok kan kaybettim aşırı kanamam oldu neyseki durdurdular şimdi yine hamileyim doğum çok yakın korkuyorum tekrar olur diye. Kanama bozukluğu falan olabilir dediler baktırdım pek bir şey çıkmadı var mı durumu yaşayan ? İlkinde olup 2.de de olan oldu mu