Kızlar merhaba. Bende ikeanın gulliver karyolası var beşik olarak kullanacağım. Anne yanı olarak kullananlar var. Sizce ben de öyle mi yapmalıyım yoksa anne yanı için bir beşik daha almak gerekli mi? Bazı videolarda görüyorum bir bebeğin 3 yatağı var bana çok fazla geliyor hepsi ihtiyaç mı yoksa heyecandan mı alınıyor ayırt edemedim açıkçası… Marka model önerilerine açığım 💓