mbsm ilk bebeğimde de yapmadım bunda da yapmıcam. Hastaneye görmeye gelenlerde hayret ediyorum, anne orada kendiyle cebelleşiyor, bebek desen zaten minicik mikropa çok yatkın. Aile dışında ziyarete gelinmemeli bence. Benim ilk doğumum çok zor geçti belkide o yüzden böyle düşünüyorum. Sevgili akrabalar çok düşünceli ise ben hastanedeyken evime gidip yemek yada çaylık götürebilir. 40 mevlidinde hediyelik yaptırmıştım, kısmet olursa yine öyle yapıcam