Kızlar merhaba bayramda ailemin yanına gitmek istiyorum gidecegim tarihte 28. Haftanın sonlarında oluyorum. Gebeligimde bir risk yok çpk şükür sayısız uçak yolculugu yaptım ama hiç hamile iken binmedim ya panik yaparsam tedirginn olurmuyum bişey olurmu korkusu var içimde ayriyeten durumu daha doktorumlada görüşmedim bu haftalarda yasakmı degilmi bilmiyorum hamile iken uçak yolculugu yapan varmı aranızda