ErsBegAs Kızlar sizin de bebişler dondurma yedikten sonra kıpırdanıyor mu 🤣 18+2yiz dondurma yedikten sonra içimde bişiler kayıyo 🤣🤣 bebiştir muhtemelen diyorum
Zhdnl ErsBegAs benimde ilk canımın çektiği şeylerden biri dondurma en başından beri yiyorum 16 haftalığım ama daha hareket hissetmiyorum merakla hissetmeyi bekliyorum😅😅
ErsBegAs Zhdnl canım çekmekten ziyade ben yaz kış dondurma insanıyım ama son zamanlarla yediğimde kıpırtılar oluyır hahshah
5_erkek_annesi ErsBegAs mantıklı ye tabiki ben ne yapacam bilmiyorum hiç bişeyde oynama hareket yok hep yatıyor ultrasonda da nasip bakalım 😄